
انسان ممکن است در آزمونهای اخلاقی سرافراز بیرون نیاییم. برای چه وقتی میدانیم کاری اشتباه است، آن را انجام میدهیم؟ آیا دیگران را فریب میدهیم جون تصور میکنیم بازداشت نخواهیم شد؟ آیا مسئولیتهای خود را با سهل انگاری انجام میدهیم چون منطقمان میگوید: همین یک بار است؟ آیا راه حل ما برای مقابله با سختیهای زندگی این چنین است؟ ما هر آنچه را باعث پیروزی شود انجام میدهیمتاجران و کاسبان، به طور خاص، بسیار تمایل دارند در تجارت به موفقیت برسند. به تازگی یک گروه از مدیران اجرایی برای تبادل نظر در مورد ایجاد یک کنفرانس ملی سه روزه که چندین هزار مدیر فروش در آن شرکت داشتند، در شرکتی برجسته گردهم آمدند. همانطور که گروهها در مورد بخشهای مختلف کنفرانس مشورت میکردند، نایب رئیس شرکت مشتاقانه پیشنهاد کرد: چرا بخشی را به اخلاق اختصاص ندهیم؟ ناگهان سکوتی اتاق را فراگرفت، گویا کسی مرده است. پس از چند دقیقه مکالمه مانند قبل ادامه پیدا کرد. او در برابر این عکسالعمل دیگر شهامتی برای اظهار عقیده نداشت.وی در همان روز این فرصت را پیدا کرد که نزد مدیر عامل شرکت رفته و عقیدهی خود را در مورد اختصاص نقلیه تغییر میکند و این قانون اصلی فیزیک است که همواره وسیله نقلیه بزرگتر و سنگینتر، نسبت به وسیله نقلیه کوچکتر و سبکتر، آسیب کمتری میبیند.وقتی دو شرکت رودرروی هم قرار میگیرند، همان اصل بالا نتیجه بخش خواهد بود. دریک سرزمین دستنخورده، آن شرکتی که از بازاریابی بهتری برخوردار است، سهم بیشتری از فروش را به دست میآورد. در تقسیم بازار فروش، شرکت نیرومند، سهم شرکت کوچکتر را از آن خود خواهد کرد. زیرا شرکت بزرگتر از عهده بودجه تبلیغاتی بیشتر، تشکیلات تحقیق بازار بزرگتر، بازاریابی بهتر و غیره برمیآید. تعجبی ندارد که پولدار، پولدارتر و فقیر، فقیرتر میشود.آیا با این وضعیت، آیندهای برای شرکتهای کوچکتر وجود دارد؟ البته که وجود دارد ! شرکت های کوچکتر (باسهم بازار کمتر)، نیاز دارند که مانند فرماندهان میدان نبرد فکر کنند. آنها باید اولین اصل جنگ را همواره در اندیشه خود داشته باشند؛ « اصل برتری قوا»! ناپلئون میگوید:« هنر جنگ با نفرات کمتر، عبارتست از: همیشه در مقایسه با دشمن، نیروی بیشتری در منطقه حمله یا دفاع داشته باشی». استدلال نادرست نیروی انسانی بهترخیلی ساده است که همکاران خود کنید اما واکنش شما در برابر آنها قابل کنترل است.شما میدانید که مشتریان اقتصاد جدید بیشتر از آنکه به شما واکنش مثبت نشان دهند، جواب رد خواهند داد ، اما با استفاده از تکنیکهای زیر میتوانید جواب رد آنها را به جواب مثبت تبدیل کنید. کنترل اوضاع را دست بگیرید.بدون توجه به شرایط و موقعیت شدیداً به دنبال جواب مثبت باشید.احساسات خود را دخیل نکنید و جواب رد آنها را به عنوان رد شخص خودتان برداشت نکنید.دلایل اشتباه برای رد کردن پیشنهادتان را تشخیص دهید ، نادیده بگیرید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید. به دغدغههای واقعی مشتریان اشاره کنید تا بتوانید جواب مثبت بگیرید.مشتریان اقتصاد جدید عدم تمایل شان به خرید محصول و خدمت شما را اعلام خواهند کرد.با شناسایی سؤالات و دغدغههای مخفی در پشت جواب ردشان را بیابید و پاسخ و راهحلهای مناسبی فراهم کنید.خودتان را جای آنها قرار دهید و تمام دلایل ممکن برای رد کردن پیشنهادتان را فهرست کنید.فروشندگان بزرگ خود را برای هر شرایطی آماده میکنند و نشان میدهند که محصول یا خدمتشان چگونه متناسب با نیازهای مشتریان است. آنها از قدرت مثبت «آماده شدن برای شرایط شدن همانند فردی مثبت!اغلب ماها فکر می کنیم وقتی با کسی آشنا میشویم که از او خوششان بیاید. باید مطلبی را با او در میان بگذاریم و صحبتی کنیم.اگر یک سوپراستار باشید، میتوانید هر حرفی را بزنید و موفق عمل کنید. اما اگر یک سوپراستار نیستید، باید بیشتر رعایت و احتیاط کنید.وقتی با کسی سابقه رابطه داشته باشید، اینکه بگویند سه بار تاکنون ازدواج کردهاید یا در کودکی از فلان فروشگاه جنسی را دزدیدهاید و یا شغل مهمی را که میخواستید به شما ندادند مشکل چندانی ایجاد نمیکند.اما اگر با کسی به تازگی رابطه برقرار کردهاید و این قبیل حرفها را به او بزنید ممکن است این سؤال برایش مطرح شود که حالا بعد از این چه میخواهید بگویید؟ 2- توجه به جنبه های مثبت!وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات میکنید، احتیاط می کنید. بعد وقتی روابط شما با این دوست جدید مستحکم تر و بهتر شد، میتوانید با او دربارهی مسائل دیگر حرف بزنید. اما در حال حاضر به جنبههای مثبت بچسبید و جنبههای منفی را از ذهن خود مرور کنید. 3- داشتن حرف خوب و جالب!تا حالا شنیده اید که فردی به علت نداشتن لباس مناسب در مهمانی شرکت نکرده باشد؟ من که

مشاهده پست مشابه : نارگل چت | چت روم نازگل چت چت,نارگل چت لاینwww.nargolchat.ir
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:48 ] [ Lynda]