close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    تبليغاتي هستنــــد. اين نوع از تبليغات اينترنتي به پنجره هـاي جهنده نيز معروف هستند. خرده سايت ها را مي توان به دو گروه زير تقسيم بندي كرد:1- INTERSTITIALSاين ها پنجره هايي جدا از پنجره اصلي مرورگر بوده كه هنگام ورود كاربر به يك پايگاه اينترنتي خاص يا در زمان توقف او در آن پايگاه بر روي صفحه نمايش گر ظاهر مي شوند و معمولاً تا زماني كه كاربر آنها را نبندد در صفحه باقي مي مانند.2- SUPERSTITIALSاين پنجره ها معمولاً در فاصله زماني بارگذاري يك پايگاه اينترنتي ظاهر گشته و خود به خود بسته مي شوند.د رهر دو نوع از خرده سايت ها ممكن است از فناوري ها و تكنيك هاي پيشرفته رسانه اي استفاده گردد و يا ممكن است فقط دربردارنده متن باشند.از آنجا كه اين نوع تبليغات اينترنتي بدون اجازه و خواست كاربران ظاهر مي گردند و ممكن است موجب برهم زدن تمركز آنان شوند موردانتقاد قرار گرفته اند. با اين حال، به طور گسترده توسط پــايگاههاي اينترنتي مورداستفاده قرار مي گيرند و نرخ كليك كاربران بر روي آنها نيز معمولاً بالا است . موتورهاي جستجوموتورهاي جستجو به پايگاه هاي اينترنتي گفته مي شود كه كاربران مي توانند از آنها افزودیم (نمونه این کار را در 30 oher satisfying 100-calorie snacks تماشا کنید). اگر چه این روش، جذابیت بصری ندارد ولی به هر حال مفید فایده است. تقریباً تمام محتواهای پربیننده ما در پینترست، جزو همین دسته است.8. تابلوهای خود را سازماندهی کنیدما چه بخواهیم و چه نخواهیم، کاربران تمام موضوعات یا آلبوم های شما در روی جلد (cover) را دنبال نخواهند کرد. راه چاره این است که به کاربران امکان انتخاب بدهید. همچنین در آنجا عکس های بسیار زیادی قرار ندهید. یعنی به گونه ای نباشد که بازدیدکننده برای مشاهده باقی عکس ها مجبور شود صفحه را اسکرول کند زیرا اغلب آنها چنین کاری نمی کنند!9. برای تابلوها نام خوبی انتخاب کنیدبرای بخش تابلو (Pinboard) نام های پیچیده و عجیب و غریب انتخاب نکنید. مثلاً «روش های درست کردن سس هلندیز» هم شد اسم؟! البته اعتراف می کنم که ما خودمان پیشتر این اشتباه را مرتکب شدیم ولی خوشبختانه این اشتباه را به سادگی می توان برطرف کرد. کاربران پینترست برای دنبال کردن یا دنبال نکردن یک موضوع، در کسری از ثانیه تصمیم می گیرند (همانند عملکرد کاربران در دیگر شبکه های اجتماعی). اصولاً کارشناسان آن را سطحی بدانند. هنگامی که شما در فضای وب، داستان روایت می کنید، تصاویر می تواند دید جدید و جذابی از برند شما، دفتر کار شما و پرسنل شما به مخاطب القا کند. استفاده بی محابا از ویدئو هر ویدئو نیز – مانند یک عکس – می تواند به اندازه هزاران کلمه، سخن و پیام داشته باشد. ویدئوهای آنلاین – از 30 ثانیه گرفته تا 2 دقیقه – قادر است در جذب مخاطب، کارکردی مشابه تبلیغات پرطمطراق و گران تلویزیونی داشته باشد.شما هم خوب است دست به کار شوید: کلیپ های کوتاهی از کارکنان و مشتریان خود که در آن داستان های شخصی شان را نقل کرده اند، ایجاد و آپلود کنید. انسان باشید! هر چند قرار است شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داستان سرایی کنید، اما این دلیل نمی شود که مانند یک رایانه عمل کنید؛ بلکه دقیقاً برعکس، اگر شما در بیان حکایت های خود یا دوستان تان واقعاً «خودتان نباشید»، به احتمال قریب به یقین از برقراری ارتباطات تنگاتنگ و ادامه دار با مخاطبان خود ناتوان خواهید بود.می شود که فضای این کار را عاطفی و پراحساس کنید. داستان های هیجان انگیز و ماجراهای «واقعی» از شرکت، می تواند برند شما را محبوب کند و سر زبان ها دارند تا اعتبار مالی بازاريابی را به شکلی بهينه بين برند ارشد، برندمادر و زير برندها تقسيم کنند؟ اينها فقط تعدادی محدود از سوالاتی بودند که بايد به هنگام ايجاد برند ارشد بدقت پاسخ داده شوند (آپشو و تيلر ، 2000).امروزه ايجاد برندهای ارشد بيش از پيش بعنوان يک استراتژی قبض مورد استفاده قرار می گيرد. با اين وجود لازم است که اين استراتژی نه تنها از جنبه محصول و سبد برند يک شرکت بلکه، همانطور که توضيح داده شد، از جنبه ساختار سازمانی شرکت و توانايی آن در مديريت موثر برند ارشد نيز مورد توجه قرار بگيرد. مديريت برند(Brand Management)، برنامه‌ي كاربردي تكنيك‌هاي بازاريابي يك محصول خاص، خط محصول و يا برند است. هدف از اين نوع مديريت، افزايش ارزش محصولات براي مشتريان و در نتيجه كسب حق امتياز براي آن محصولات است. بازاريابان، به آرم تجاري به عنوان وعده‌اي مي‌نگرند كه درباره‌ي كيفيت مورد انتظار مشتريان از محصولات بهآن‌ها داده شده است. هزينه‌ي يك برند خوب، بيش از هزينه‌ي ساير محصولات عادي ديگر است. يك علامت تجاري اقتصادي اغلب بخش‌هاي منعطف بازار را در برابر قيمت مورد هدف قرار مي‌دهد. يك علامت تجاري

    برند های مهم دنیا


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 273

    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:13 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه