close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    خریداری شده، علاوه بر کاهش «امتیاز فرستنده» می تواند حاوی یک Spamtrap باشد. Spamtrap به آدرس های دروغینی می گویند که در اینترنت به صورت کلی انتشار داده می شود تا بعد از استفاده اسپمرها از این آدرس ها، بتوان آنها را شناسایی کرد و احیاناً با آنها مقابله نمود. این کار ممکن است شما را در لیست سیاه قرار دهد. شرکت هایی که مدل تجاری آنها بر اساس B2B است، باید بیشتر مراقب باشند زیرا بسیاری از دامنه های شرکتی، از سرویس های گزارش دهی اسپم – مانند SpamCop –استفاده می کنند. این سرویس ها برای شناسایی فرستندگانی که در لیست سیاه جای دارند و نیز بلوکه کردن دریافت ایمیل از سوی آنها به کار می رود. لیست مشترکان ایمیل خود را از طریق بازاریابی داخلی توسعه دهید بازاریابی داخلی یا همان Inbound Marketing (که برخی آن را به بازاریابی درون گرا ترجمه کرده اند) شیوه ای است که در آن، به مشتریان اجازه می دهید شما را پیدا کنند، به جای آن که خودتان را به آنها تحمیل کنید. در واقع این روش بر خواست مخاطبان استوار است، نه تبلیغات ناخواسته، آزاردهنده و بی امان. ایده اصلی بازاریابی داخلی این است: ارزش خلق کنید، آن را بهینه جدیدی را به مجموعه قابلیت های فضای عمومی برای تبلیغ و اطلاع رسانی تجاری افزوده است.براساس تحقیقاتی که اخیراً منتشر شده سرمایه گذاری در بخش تبلیغات و آگهی اینترنتی در ایالات متحده آمریکا برای اولین بار از مرز۱۰ میلیارد دلار به ۱۳ میلیارد دلار می رسد.محققان پیش بینی می کنند که در چهار سال آینده با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد دلاری شرکت ها در این زمینه این رقم حتی به بیش از ۲۲ میلیارد دلار برسد.چنین رشدی در بازار تبلیغات اینترنتی در حالی اتفاق می افتد که رفتار و واکنش های کاربران روی شبکه نسبت به سال های قبل بسیار تغییر کرده و به مراتب کاربران نسبت به آگهی های اینترنتی که هر روز با شیوه های جدیدی به آنها عرضه می شوند مقاوم تر شده اند. کاربران اینترنت به تازگی نسبت به ده دوازده سال قبل بسیار حرفه ای تر شده اند به عنوان مثال کاربری که ده سال قبل می خواست به یادگیری اینترنت بپردازد حداقل به چند ماه کار برای فراگرفتن مهارت لازم در این زمینه نیاز داشت این در حالی است که کاربران امروزه طی ۱۵ روز و حتی کمتر به راحتی همان مهارت را کسب می کنند. این شکل فراگرفتن مهارت های اینترنتی روی معامله با آن‌ها باز دارد. در این گونه موارد معمولاً چاره‌ای اندیشیده نمی‌شود و این گونه کاربران با صفحات خالی و بدون مطلب روبرو می‌شوند. در حقیقت در این حالت، شانس بزرگی از گردانندگان وب سایت گرفته شده است. این فرصتی بسیار بزرگ برای شماست تا به کاربران خود اعلام نمایید چرا شرایط معامله با آن‌ها وجود ندارد.اما در عین حال، شما می‌توانید آن‌ها را به صفحات دیگر که خدمات و محصولات مشابهی را ارائه می‌دهند، هدایت کنید. همیشه چیزی برای پیشنهاد کردن وجود دارد!3. صفحات 404 همیشه یک بن بست تلقی نمی‌شوند.به جای نمایش دادن یک پیغام ساده، می‌توان آنچه کاربران به دنبال آن هستند را در طراحی جالبی در صفحه‌ای جدید به نمایش در آورد و یا اگر صفحه‌ی مورد نظر، تغییر مکان پیدا کرده است آن‌ها را مطلع نماییم.استفاده از لینک‌هایی به تاپیک های محبوب و دسته بندی‌های پرطرفدار در وب سایت و استفاده از یک باکس جستجو، نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت. اگر هنوز مایلید صفحات 404 را به عنوان یک بن بست و یک نقطه‌ی پایان تلقی کنید بحث متفاوتی است که در حوزه‌ی اختیارات شما قرار دارد.4. صفحه‌ی قدردانیقدردانی و تشکر به معنای چگونگی رويکرد خود نسبت به ارتباطات بازاريابی برند راهنمايی کنند. اين موضوعات تا حدود زيادی در مقاله مديريت تبليغات استراتژيک (پرسی و اليوت، 2005) مورد بحث قرار گرفته اند، اما ارزش توضيح بيشتر را دارند. موضوع درگيری از آن جهت اهميت دارد که بر آنچه که برای فرآوری موفقيت آميز يک پيام مورد نياز است تاثير می گذرد. انگيزش بسيار حياتی است چون تعيين می کند مزيت چگونه بايد در تبليغات برند مورد استفاده قرار بگيرد.درگيری نشان دهنده درجه ريسکی است که آدم ها به هنگام تصميم گيری بر سر خريد يا استفاده از يک محصول يا خدمت در نظر می گيرند (رجوع کنيد به نلسون ، 1970). اين تصور ريسک را می توان از جهات ريسک روانی يا ريسک مالی مد نظر قرار داد، اما در هر يک از حالات دقيقا با مخاطب هدف مرتبط خواهد بود. برای اکثر ما، خريد موردی لباس يک تصميم نسبتا با درگيری پايين است. هزينه زيادی نخواهد داشت و ما معمولا برای جلب رضايت خودمان لباس می پوشيم. البته برای نوجوانان اينگونه نيست. برای آنها، مفهووم زيادی دارد و باعث می شود انتخاب موردی لباس به يک تصميم با درگيری بالا تبديل شود. آنها به هيچ قيمت حاضر نمی شوندچيزی را

    برند برای مخاطب هدف


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 126

    [ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 6:09 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه