close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    با توجهبه تقاضای مصرف پايين، دوبيرز اروپا بودجه بازاريابی خود را در اروپا قطع کرد. با اين حال، علی رغم نقصان بودجه بازاريابی، دوبيرز فعاليت هايی را برای هدفی جاه طلبانه تر و سودآورتر برنامه ريزی نمود.درحاليکه از پشتيبانی بازاريابی سابق خود برخوردار نبود، دوبيرز به استراتژی جديدی نياز داشت که بيش از پيش متمرکز و پيش برنده باشد تا بتواند به اهداف تهاجمی خود دست يابد. از آنجايی که فروش جواهرات الماس نشان تواتر بالايی نداشت، دوبيرز دريافت که می تواند از طريق فروش الماس های بزرگتر پول بيشتری بدست بياورد. در حاليکه دو حلقه با يک قيمت فروخته می شدند، حلقه ای که از سنگهای کمتر اما درشت تری برخوردار بود تا چهار برابر سود بيشتری عايد دوبيرز می کرد. از اين رو دوبيرز تصميم گرفت مصرف کنندگان را به تجارت سنگهای بزرگ تر ترغيب کند: ساليتر28 بزرگترينالماس.ساليترها، قطعاتی با يک الماس، تجسم الماس هستند. با اين حال، تحقيقات کيفی نشان داد که آنها بسيار دِمُده تصور می شدند، مثل حلقه های نامزدی مادر بزرگ ها. همينطور آنها را با حلقه های سنتی کلوست29 مقايسه می کردند. از نظر خانم ها ساليترها معمولی و انتخابی آخر تماشا نمی­کنند.اگر فیلم ها را به گونه­ای منطقی و اصولی طراحی کنید، در واقع عاملی برای تحریک و ترغیب کاربران برای سر زدن به دیگر بخش­های وب سایت و یا وبلاگ­تان فراهم آورده­اید. بهتر از همه این که، یوتیوب دارای تحلیلگران خاصی است که می توانید، از این تحلیل­ ایشان برای پیشبرد اهدافتان بهره ببرید.اگر در استفاده از رسانه فیلم، جدی و مصمم هستید، می­توانید یک کانال اختصاصی ، برای خودتان در یوتیوب دست و پا کنید، تا در آن، به صورت حرفه ای و هدفمند، برندتان را تبلیغ و ترویج نمایید.توجه: همه ویدئوهای شما، باید دارای یک Call To Action باشد. بدین معنی که در آن، لینکی به یک صفحه مناسب، در سایت تعبیه شده باشد. این صفحه بهتر است شامل اطلاعات بیشتری در مورد کالاها و خدمات­تان باشد.4. لینک بخرم؟ممکن است برخی به شما پیشنهاد بدهند که با خرید هزاران لینک از آنها، وضعیت­تان در صفحه نتایج جستجوگرهای اینترنتی بهبود می یابد. اصلا فریب این حرف­ها را نخورید. گوگل در تشخیص این که آیا این لینک به فلان موضوع خاص وابستگی و ارتباطی دارد یا خیر ماهر است. البته اگر پول اضافی دارید، لینک­های پولی، راه بسیار خوبی های ایمیلی خود را ردیابی کنید و مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.4- برخلاف بازاریابی مبتنی بر وب سایت ، پیام ها را می توان به تمام مشتریان به صورت سفارشی رساند.از جمله ویژگی های بازاریابی ایمیلی این است که متناسب با سلیقه و نیاز هر مخاطب می توان پیامی سفارشی تهیه و ارسال کرد.5- ایجاد نتایج فوری در استفاده از این ابزار بسیار بیشتر فراهم است. با توجه به سرعت انتقال پیام های ایمیلی امکان بهره بردن از این ابزار برای کسب نتایج سریع و انجام اقدامات زودبازده فراهم شده است. یکی از کاربردهای پست الکترونیکی معرفی کالاها و خدمات جدید به مشتریان است.فرض کنید شما فروشنده مواد غذایی هستید و اینک محصولات تازه ای را تهیه کرده اید.حالا قصد دارید مشتریان قبلی را از این مهم آگاه کنید. چنانچه قبلا اطلاعات اولیه مشتریان را دریافت و ثبت کرده باشید ، به راحتی از طریق ارسال پست الکترونیکی می توانید محصولات جدید خود را به مشتریان معرفی کنید.کاربرد دیگر پست الکترونیکی ترغیب مشتریان به خرید فوری کالا و خدمات در زمانی مشخص است. فرض کنید همان فروشگاه مواد غذایی چنین قصد داشته باشد.با برگزاری یک جشنواره خرید و اطلاع اند فيچ نمونه بسيار جالبی از اهميت دارايی برند در بسط برند می باشد. اين شرکت، که امروزه زنجيره ای از فروشگاههای ويژه ‘دانشگاهيان 22-18 سال خوش اندام و خوش پوش’ (به تعبير مايک جفريز ، مدير عامل، در سال 2002) است، زمانی لباسهای اختصاصی تئودور روزولت (رافرايدر مشهور و بعدها رئيس جمهور ايالات متحده در تقريبا 100 سال پيش) و مشاهيری همچون ارنست همينگوی را تهيه می کرد. پساز تغييرات متعدد در مالکيت سرانجام در سال 1988 از سوی ليميتد برندز خريداری گرديد. تلاش آنها در معرفی فروشگاهی مختص مردان پولدار و شيک پوش به انجام نرسيد. در سال 1992، آقای جفريز، بازمانده صنعت مُد، هدايت شرکت را در دست گرفت و با عرضه سهام عمومی در سال 1996 مستقل گرديد.در تلاشی برای توسعه برند و جذب مصرف کنندگان جوان، گروهی از فروشگاه های ‘ابرکرومبای’ ويژه کودکان و فروشگاه های هاليستر برای نوجوانان افتتاح گرديد. جهت بسط برند برای کودکان از روش هوشمندانه ای بهره گرفته شد و در نام برند بجای حرف بزرگ از حرف کوچک ‘a’ استفاده گرديد. برای بازار به اصطلاح ‘نوجوان’ يک برند کاملا جديد، هاليستر، معرفی شد. متاسفانه اين تلاش های

    الگو های بازاریابی اینترنتی


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 148

    [ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:58 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه