close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    ياد آورده می شود، برجستگی می نامند. برندهايی را که سريعتر به خاطر آورده می شوند برجسته می نامند. برای اينکه برندی خريداری شود معمولا بايد سريعتر به ذهن خطور کند. به همين دليل است که جايگيری درست ارتباط بين برند و نياز گروه محصول تا اين حد اهميت دارد و مبنای استراتژی آگاهی برند در تبليغات قرار می گيرد. همين ارتباط است که برجستگی برند را در ذهن ايجاد می کند.ديگر سوال هايی که در بالا مطرح شدند به سه روشی اشاره دارند که آگاهی برند اتفاق می افتد – بسته به اينکه فرد واقعا چگونه در يک گروه برند اقدام به خريد می کند. در بسياری اوقات (تقريبا تمامی محصولات مصرفی زود-بَر) آدم ها برند را زمانی انتخاب می کنند که در نقطه-خريد ‘شناسايی’ شده باشد. در ديگر مواقع، بايد برند مورد نظر خود را ‘به ياد بياورند’ و آن را درخواست کنند. و نيز در ديگر موقعيت ها ممکن است پيش از خريد احساس کنند به يک برند خاص نياز دارند و سپس وقتی که در فروشگاه آن را ببينند آن را به خاطر می آورند؛ يا وقتی که به فروشگاه برند می روند آن را به خاطر می آورند. اين موقعيت ها دو نوع اصلی آگاهی برند را تعريف می کنند: بازشناسی و به می‌گیرد. هدف این است که مشخص شود کدام رقیب در هر رده کالا صاحب یک ایده یا مفهوم شناخته می‌شود. یک چنین چیزی زمینه‌ی بحث شما را تشکیل می‌دهد. ارائه خدمت بهتر، که به عنوان یک ایده متمایزکننده توسط نوردستورم در زمینه فروشگاه‌های بزرگ معرفی گردید، بسیار موثر واقع شد، زیرا در آن هنگام فروشگاه‌های بزرگ دیگر برای کاهش هزینه‌هایشان اقدام به کاستن از نیروی انسانی خود کرده بودند. درست در هنگامی که شرکت‌های تولیدکننده کامپیوتر در آمریکا اقدام به شبکه‌سازی کامپیوترهای خانگی نموده بودند، لوتوس مبادرت به معرفی اولین شبکه ارتباطی موفق در مورد نرم افزار کار گروهی موسوم به notes نمود.این کار شبیه سوار شدن بر یک موج است. اگر خیلی زود یا خیلی دیر بر موج سوار شوید به جایی نخواهید رسید. اما اگر درست به موقع بر آن سوار شوید، به خاطر این که موقع سوار شدن شما با دیگران تفاوت داشته است، سواری طولانی و پرسودی در انتظار شما خواهد بود. گام دوم: ایده متمایزکننده‌ای بیابید!متفاوت بودن به معنی مثل دیگران نبودن و استثنایی بودن به معنی منحصر به فرد بودن است.بنابراین شما باید دنبال چیزی بگردید که شما را از رقبایتان و زمان انجام آن‌ها شفاف باشید.عبارات نامناسب می‌تواند شرایط پرفشار را تشدید کند. هر واژه‌ای که موضوعی منفی را بیان کند یا آن همدلی که برای ایجاد آن‌ تلاش کرده‌اید را نابود کند ، نامناسب است. به‌جای آن به‌دنبال استفاده از واژه‌های جدید و جادویی باشید. این فرصت را غنیمت شمارید و از نحوه اثرگذاری کلام خود بر ارتباطات مشتری آگاه‌تر شوید. حل شرایط دشواربا وجود تلاش‌های زیاد، ممکن است با مکالمات دشوار یا حتی اهانت‌ آمیزی روبه‌رو شوید.اول سپاسگذار باشید که مشتری شکایات خود را نزد شما آورده است، زیرا اغلب مردم این شکایات را با دوستانشان درمیان می‌گذارند.وقتی شکایات را نشنیده باشید، نمی‌توانید آن‌ها را برطرف کنید. همیشه از فردی که مسئله را با شما مطرح می‌کند تشکر کنید و یاد بگیرید که همیشه سپاسگزار باشید.مطالبی که یک مشتری ناراحت به‌شما می‌گوید را حمله شخصی به حساب نیاورید.به‌جای آن، بر مسئله اصلی تمرکز کرده و عصبانیت را فرو بنشانید.تُن صدای خود را کنترل کرده و حرفه‌ای باقی بمانید. معمولا همدلی شما می‌تواند شرایط حمله را به مکالمه‌ای متقابل و سودمند تبدیل کند.وقتی اصل موضوع را می‌فهمید ، شخص الکترونیک در شبکه اجتماعیاحتمالاً شما هم مثل خیلی‌های دیگر، از طرفداران و کاربران شبکه های اجتماعی هستید اما، در مورد لزوم استفاده از آن برای توسعه‌ی تجارتتان هنوز دچار شک و تردیدید و هنوز اطمینان لازم را کسب نکرده‌اید. امروزه فیس‌بوک به عنوان بهترین راه برقراری ارتباط با دوستان شناخته شده است، ولی پتانسیل و قابلیت‌های فوق‌العاده آن به عنوان ابزاری جهت بازاریابی، هنوز در بین بسیاری از افراد، ناشناخته است. این در حالی است که شما می‌توانید از شبکه های اجتماعی، به عنوان ارزان‌ترین و مؤثرترین روش بازاریابی استفاده کنید! مهم نیست از کدام شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، آنچه مهم است بهره گیری صحیح از آن‌ها، با داشتن کم‌ترین سرمایه است.جارکوب مورگان، مدیر عامل شرکت ChessMediaGroup در سانفرانسیسکو می‌گوید : «شبکه های اجتماعی می‌توانند نقش بسزایی را در تجارت‌ها و به خصوص کسب و کارهای کوچک بازی کنند. »شما می‌توانید از شبکه های اجتماعی، به عنوان ارزان‌ترین و مؤثرترین روش بازاریابی استفاده کنید! مهم نیست از کدام شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، آنچه مهم است بهره گیری صحیح از آن‌ها، با داشتن کم‌ترین

    بازاریابی اینترنتی در ایران


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 292

    [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:46 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه