سازی کنند می تواند بسیار مسمر ثمر باشد. انجمن بازاريابی آمريکايی يک برند را اينگونه تعريف می کند که يک ‘نام، اصطلاح، علامت، نماد يا طرح يا ترکيبی از آنها که هويت کالاها و خدمات يک فروشنده يا گروه فروشندگان را مشخص نموده و آنها را از نمونه های رقبا متمايز می سازد’. تعريف انجمن بازاريابی آمريکايی به چرايی برند می پردازد: تا فرد را قادر سازد يک گزينه را از گزينه رقيب باز بشناسد. تمامی اينها درست هستند، اما يک برند بايد به معنی واقعی کلمه يک برچسب باشد: چيزی که به يک شيی الصاق شود و اطلاعات آن را بازگو کند (NSOED، 1990). اطلاعات يک برند تا حدود زيادی از ارتباطات بازاريابی آن حاصل می شود و می توان چنين ادعا کرد که بدون تبليغات برندی وجود نخواهد داشت.پيش از هر چيز، لازم است روشن کنيم منظور ما از ‘تبليغات’ دقيقا چيست. وقتی به تبليغات اشاره می کنيم، بطور کل در باره هرگونه ارتباطات بازاريابی صحبت می کنيم که جهت تقويت آگاهی برند بکار گرفته می شوند و صرف نظر از چگونگی انتقال پيام تلقی برند مثبت ايجاد می کنند. اين يک لحاظ استراتژيک است و هر چيزی از فضای فروشگاه، بسته بندی، حمايت و جايگزينی محصول ساخت یک محصول دیجیتالی آن است که شما به درون ذهن مشتری های خود راه یابید. شما باید به سوالی فراتر از «آیا مشتری ها می توانند این محصول را به کار گیرند؟» بیاندیشید. شما باید به قلب مشکل برسید، و شیوه حل آن. در ادامه سه شیوه تجربه شده برای خواندن فکر مشتری ها ارائه می گردد: ببینید محصول شما چه می کند و مشکل کدام است یکی از مشتریان من در شرکت مشاوره ای AnswerLab به طراحی نرم افزارهای خاص بانکی اشتغال دارد. شرکت های بزرگ و کوچک بدون این که دقیقاً بدانند مشتری ها چه می خواهند، محصول خود را تولید کرده و آن را مورد تست و آزمایش قرار می دهند و سپس با شیوه های مختلف درصد موفقیت آن را پیش بینی می کنند!وی چندی پیش معامله ای با یک بانک بزرگ امضا کرد و یکی از محصولات جدیدش را در آنجا راه اندازی نمود. این موضوع باعث شد انواع مشتری های ریز و درشت به سراغ او بیایند. وی می بایست مشکلاتی را که افراد و شرکت ها در این حوزه با آنها درگیر بودند، شناسایی می کرد و به فراست در می یافت که چه نوع نرم افزاری برای آنها مناسب است. محققان ما که به طور اتفاقی نحوه برخورد کاربران با این نرم افزارها را مشاهده کرده صد نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید.شرکت مزبور برای تعیین «امتیاز فرستنده» هر کمپانی، از الگوریتم خاصی استفاده می کند که ملاک کار آن دو چیز است: نسبت ایمیل هایی که مخاطب دریافت نمی کند و به Inbox او وارد نمی شود، و گزارش های اسپم برای ایمیل های ارسال شده از سوی شرکت ها. به طور طبیعی، لیست های ایمیلی که در اینترنت خرید و فروش می شود، بیشتر در معرض سوءظن قرار دارند و گزارش های اسپم آنها نیز بالاست. استفاده از این لیست ها می تواند «امتیاز فرستنده» شرکت شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و یا حتی آن را به صفر نزدیک گرداند. اصولاً اگر امتیاز فرستنده شرکت شما کم شود، احتمال این که در آینده ایمیل های ارسالی از سوی شما به صندوق پست الکترونیکی مخاطبان برسد بسیار اندک است، حتی اگر این ایمیل ها، اسپم نبوده و دارای محتواهای خوب و قابل دفاعی باشد. این یکی از زیان هایی است که لیست ایمیل های خریداری شده می تواند به کسب و کار شما وارد آورد. 2. احتمال قرار گرفتن در لیست سیاه لیست های باشید.آیا وب سایت شما نقشه سایت دارد؟ اگر این امکان در وب سایت شما وجود ندارد توصیه می کنم تا دیر نشده همین حالا به فکر ایجاد نقشه سایت در وب سایت خود باشید ، نقشه سایت یکی از بهترین روش ها برای اسپایدر یا روبات های موتور جست و جو جهت تشخیص تعداد صفحات و همچنین لینک های تو در تو است.در حال حاضر بسیاری از CMS های دنیا امکان ایجاد نقشه سایت به صورت خودکار را دارد ولی اگر تاکنون وب سایت شما از این امکان محروم بوده است می توانید به این وب سایت بروید و برای وب سایت خود نقشه سایت را ایجاد کنید.www.xml sitemaps.com نکته کلیدی شانزدهمتوصیه می کنم برای افزایش اعتبار و همچنین ایجاد ترافیک بیشتر وب سایت خود از همین امروز شروع به نوشتن و ارائه مقاله در زمینه تخصصی خود کنید.بهترین راه برای رسیدن به اعتبار، نوشتن مقاله در وب سایت خود است. نکته کلیدی هفدهمجهت افزایش فروش خود سعی کنید در وب سایت خود از جشنواره های مختلف فروش استفاده کنید. جایزه و هدیه می تواند انگیزه خرید از وب سایت شما را چند برابر کند. نکته هیجدهمدر وب سایت خود قسمتی را با عنوان «فرم استخدام» تعبیه کنید، شاید شما نیاز به نیروی جدید
ایجاد وفاداري به برند[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:45 ] [ Lynda ]