close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    زمانی که بعنوان هديه خريداری می شود يا در يک موقعيت مهم اجتماعی مورد استفاده قرار می گيرد. هميشه بايد به ياد داشت که درگيری يک ثابت شخص/محصول/موقعيت است و با اينکه می توانيم به جهت سهولت کاربری، محصولات را به درگيری بالا يا پايين دسته بندی کنيم، هيچ محصولی وجود ندارد که هميشه برای تمامی افراد از درگيری پايين برخوردار باشد.مدل کلاسيک تصميم گيری مصرف کننده معمولا فقط در مورد محصولات با درگيری بالا و/يا مواقعی که عوامل موقعيتی مهمی وجود داشته باشند کاربرد پيدا می کند. در اين موارد ممکن است مصرف کنندگان پيش از خريد، اطلاعات فراوانی را جستجو کنند. با اين حال، نظريه ساده ‘درگيری بيشتر برابر است با جستجوی اطلاعات بيشتر’ تنها در مورد محصولات کاربردی مصداق پيدا می کند، محصولاتی که با عملکرد فيزيکی خود رضايت مصرف کننده را جلب می کنند. محصولات توصيفی يا نمادين، آنهايی که به مصرف کننده کمک می کنند شخصيت و خود-انگاری خود را توصيف کنند، در آنِ واحد هم بسيار درگير کننده بوده و هم با اطلاعاتی اندک قابل ابتياع هستند چراکه تفسيرروانشناسانه اين محصولات کمتر به جستجوی اطلاعات دقيق نياز دارد. اما در خصوص زمانی که بعنوان هديه خريداری می شود يا در يک موقعيت مهم اجتماعی مورد استفاده قرار می گيرد. هميشه بايد به ياد داشت که درگيری يک ثابت شخص/محصول/موقعيت است و با اينکه می توانيم به جهت سهولت کاربری، محصولات را به درگيری بالا يا پايين دسته بندی کنيم، هيچ محصولی وجود ندارد که هميشه برای تمامی افراد از درگيری پايين برخوردار باشد.مدل کلاسيک تصميم گيری مصرف کننده معمولا فقط در مورد محصولات با درگيری بالا و/يا مواقعی که عوامل موقعيتی مهمی وجود داشته باشند کاربرد پيدا می کند. در اين موارد ممکن است مصرف کنندگان پيش از خريد، اطلاعات فراوانی را جستجو کنند. با اين حال، نظريه ساده ‘درگيری بيشتر برابر است با جستجوی اطلاعات بيشتر’ تنها در مورد محصولات کاربردی مصداق پيدا می کند، محصولاتی که با عملکرد فيزيکی خود رضايت مصرف کننده را جلب می کنند. محصولات توصيفی يا نمادين، آنهايی که به مصرف کننده کمک می کنند شخصيت و خود-انگاری خود را توصيف کنند، در آنِ واحد هم بسيار درگير کننده بوده و هم با اطلاعاتی اندک قابل ابتياع هستند چراکه تفسيرروانشناسانه اين محصولات کمتر به جستجوی اطلاعات دقيق نياز دارد. اما در خصوص ياد آورده می شود، برجستگی می نامند. برندهايی را که سريعتر به خاطر آورده می شوند برجسته می نامند. برای اينکه برندی خريداری شود معمولا بايد سريعتر به ذهن خطور کند. به همين دليل است که جايگيری درست ارتباط بين برند و نياز گروه محصول تا اين حد اهميت دارد و مبنای استراتژی آگاهی برند در تبليغات قرار می گيرد. همين ارتباط است که برجستگی برند را در ذهن ايجاد می کند.ديگر سوال هايی که در بالا مطرح شدند به سه روشی اشاره دارند که آگاهی برند اتفاق می افتد – بسته به اينکه فرد واقعا چگونه در يک گروه برند اقدام به خريد می کند. در بسياری اوقات (تقريبا تمامی محصولات مصرفی زود-بَر) آدم ها برند را زمانی انتخاب می کنند که در نقطه-خريد ‘شناسايی’ شده باشد. در ديگر مواقع، بايد برند مورد نظر خود را ‘به ياد بياورند’ و آن را درخواست کنند. و نيز در ديگر موقعيت ها ممکن است پيش از خريد احساس کنند به يک برند خاص نياز دارند و سپس وقتی که در فروشگاه آن را ببينند آن را به خاطر می آورند؛ يا وقتی که به فروشگاه برند می روند آن را به خاطر می آورند. اين موقعيت ها دو نوع اصلی آگاهی برند را تعريف می کنند: بازشناسی و به به ياد آوری صحبت کرده ايم: نمايش دقيق بسته بندی به همان صورت که در نقطه-خريد ديده می شود جهت آگاهی برند بازشناسی و ايجاد يک پيوند دقيق نياز-برند جهت آگاهی برند به ياد آوری.استراتژی های تلقی برند يکی از چهاربخشی های ترکيب درگيری و انگيزش با تصميم خريد را به نمايش می گذارند. توجه داشته باشيد عناوين آنها ’اطلاعاتی’: استراتژی های پرداختن به محرک های منفی و ‘تبديلی’: استراتژی های پرداختن به محرک های مثبت تعيين شده است. اين عناوين، هدف عمومی ارتباطات برند را برای رفتارهای ناشی از محرک های منفی در تامين اطلاعات جهت کمک به حل يا ممانعت از مشکل، و برای رفتارهای ناشی از محرک های مثبت در تبديل حالات شما از خنثی يا بی حاصل به يک احساس مثبت تر ناشی از لذت استفاده از يک محصول يا کسب تاييد اجتماعی از طريق خريد آن، به نمايش می گذارند.پيش از اينکه بطور اختصاصی در باره تاکتيک های خلاقانه جدول چهاربخشی استراتژی ارتباطات تلقی برند بحث کنيم بايد اشاره کنيم که در گذشته بعضی ديگر نيز جداول مختلفی را جهت کمک به توضيح يا تبيين نمونه های ارتباطات بازاريابی پيشنهاد داده اند. شايد مشهورترين نمونه آن جدول FCB

    گرفتن تبلیغات از گوگل


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 868

    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:15 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه