اینترنتی شما تبدیل خواهد کرد. تبلیغات موثرتری داشته باشیددر صورتی که بودجه ی لازم را دارید بهتر است یک برنامه ی هدفمند برای تبلیغات داشته باشید. هزینه کردن برای تبلیغات، حتی در اندازه و مقدار کم، می تواند برند و محصولات شما را به افراد بیشتری معرفی کند و بازدیدکننده های بیشتری را به فروشگاه شما هدایت می کند. در صورتی که بتوانید تبلیغات خوبی داشته باشید، خیلی زود سرمایه اولیه تان را بازپس خواهید گرفت اما بهتر است قبل از انجام هر کاری، با توجه به میزان بودجه ی خود درباره ی تبلیغات مناسب، تحقیقاتی را انجام دهید. با استفاده از ابزار گوگل کیوردز می توانید از نحوه ی عملکرد رقبای خود مطلع شوید و شیوه های موثر برای دریافت بازدید بیشتر را یاد بگیرید. معرفی محصولات به دوستان و دریافت هدیهیک راه فوق العاده ی دیگر برای کسب موفقیت بیشتر، ارائه ی خدماتی به مشتریان است تا بتوانند آنها را تشویق کنند که محصولات فروشگاه اینترنتی را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و پس از آن اشانتیون و یا کوپن تخفیف دریافت کنند. استفاده از چنین روشی باعث می شود که مشتریان فروشگاه اینترنتی تان به علت اینکه توسط دوستان طولانی هم ، شیوه موفقی به شمار نمیآید. تا آنجا که میتوانید ، پست ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که اگر بکوشید «هر روز» یک پست بنویسید و منتشر کنید و خود را شدیداً به این کار متعهد و ملزم بدانید، چه بسا چندی بعد، با فروکش کردن شور و شوق اولیه، دچار فرسودگی شده و این کار را شاق و پرزحمت قلمداد کنید. به هر حال تعادل را از دست ندهید.پستهایتان را کوتاه بنوسید و از پرحرفی و اضافات بپرهیزید. رک و پوستکنده اصل مطلب را بیان کنید.راز موفقیت در کار کردن با تمام رسانه¬های اجتماعی «اعتدال» است. این کار یک سم کشنده است که در پنج دقیقه، چند پست ایجاد کنید و سپس در باقی روز هیچ پستی منتشر نکنید. این روش کاملاً غلط است.از ایدههای منحصر به فرد خودتان سخن بگویید وبه راه حلهایی که برای غلبه بر دغدغههای مشتریانتان میتوانید به آنها پیشنهاد دهید، اشاره کنید. به هوش باشید و ببینید دیگر وبلاگنویسهایی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند، درباره چه موضوعی قلم فرسایی میکنند. همیشه برای الهام گرفتن در این خصوص، به چیزهایی که در اطرافتان اتفاق می افتد دقت کنید.به یاد داشته باشید که همیشه پستهایی بازدیدکنندگانی را به صفحه محصول هدایت کنیم.بنابرین اولین مدل اشتباهی که باعث شکست ما در کسب درآمد اینترنتی میشود مدل زیر است:1. سایت زیبا و کم نظیری با محصولات فوقالعاده راهاندازی کنیم.2. برای وب سایت ترافیک ایجاد کنیم.3. عدهای از بازدیدکنندگان محصولات ما را میخرند و ما موفق میشویم.چنین مدلی بازده بسیار پایینی دارد و تعداد خریدها معمولا آنقدر کم است که ادامه کار توجیهی ندارد و صاحب سایت پس از مدتی دلسرد میشود و تبلیغات را متوقف میکند و هیچگاه درآمد قابلتوجهی ایجاد نمیشود. البته این مدل شاید برای شرکتها و کسبوکارهای بسیار معروف اثربخش باشد ولی برای کسبوکارهای کوچک کارآمد نیست.2- ترافیک بیشتر فروش را افزایش میدهد:دیدگاه عموم آن است که هرچه ترافیک یک وبسایت بیشتر شود، تعداد فروشها افزایش مییابد.منظور از ترافیک تعداد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما مراجعه میکنند.ما نباید ترافیک را با «ترافیک موثر» اشتباه بگیریم.حتما در نمایشگاههای مختلف مثلا نمایشگاه کتاب دیدهاید که گاهی تمامی دانشآموزان یک راهنمايي را برای بازدید علمی به نمایشگاه آوردهاند.در این مواقع ترافیک هنوز بسیاری از آنها ترجیح می دهند که از طرق سنتی مثل روزنامه و تلویزیون به ارائه تبلیغ محصول خود بپردازند. به گفته برخی از کارشناسان شاید یکی از دلایل این موضوع ناشناخته بودن سایت های ایرانی باشد.هم اکنون میزان سایت های شناخته شده بین کاربران اینترنت چندان زیاد نیست هر چند میزان بازدید از برخی از این سایت ها از متوسط تیراژ بسیاری از روزنامه های سراسری نیز بیشتر است اما هنوز این موضوع نتوانسته به یک شکل عمومی برای روی آوری صنعت تبلیغات در این عرصه منجر شود.برای کشوری مثل ایران که در زمینه استفاده از تکنولوژی اینترنت هنوز تا اندازه ای با اندازه های بین المللی فاصله دارد شاید رسیدن به شکل تبلیغات online هم نیازمند گذراندن زمان بیشتری است هر چند مشخص نیست پس از این مدت آیا همچنان تبلیغات اینترنتی یک امکان مناسب برای صنعت گران به حساب می آید و یا تغییرات مکرر این عرصه اساساً این شکل ارائه تبلیغ را با عدم موفقیت روبه رو خواهد کرد؟به شغل و اصول آن افتخار کنید. اگر این تفکر را نداشته باشید دو راه وجود دارد : دلایلی که باعث شده شما این طور فکر نکنید پیدا کنید و آنها را یکی یکی برطرف کنید.در
تاثيرات غير منتظره تبليغات بر برند[ دوشنبه 11 آبان 1394 ] [ 0:17 ] [ Lynda ]