close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • تبلیغ در گوگل, بازاریابی بلاگی



    به دوستان خود نیز منتقل می کنند. پس با ارائه ی چنین خدماتی می توانید موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید.نه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان سایت، نمی توانند در مقابل محتوای باکیفیت مقاومت کنند. مطالب شما باید به قدری جذاب باشند که توجه بازدیدکننده ها را به خود جلب کنند. از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیداینکه مشتریان شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند یک خبر خوب برای شماست، پس بهتر است شما هم هرچه زودتر به آنها بپیوندید. شبکه های اجتماعی ارتباط با مشتریان را برای شما ساده تر می کنند. با معرفی محصولات تان در شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان جدید زیادی را برای خرید از فروشگاه اینترنتی تان جذب کنید. پس همین امروز برای فروشگاه و برند خود در شبکه های اجتماعی معروف نظیر توییتر، فیسبوک، پینترست و لینکدین حساب باز کنید. با استفاده از این شبکه ها قادر خواهید بود که در آینده با مشتریان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید و آنها را از جدیدترین محصولات و خدمات خود باخبر کنید. استفاده ی صحیح از شبکه های اجتماعی بازدیدکنندگان و خوانندگان سایت را به مشتریان دائمی فروشگاه تبلیغات، استفاده از کلید واژه ها ، بدون یک برنامه ریزی روشن است یا به عبارتی دیگرقبل از اینکه بدون هیچ مقدمه و بررسی به اصطلاح بپرید وسط موضوع . فاکتور مهم در تبلیغات در گوگل که باید در نظر بگیرید:اهداف تبلیغات شما:در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص نمائید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ، و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد .یکی از اهداف وب مستر برای ایجاد تبلیغات کلیکی ،کسب محبوبیت در موتورهای جستجو می باشد.بودجه تبلیغات در گوگل :فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما می باشد ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر بودجه شما کم باشد ممکن است که شما در کمپین خود با کلیک های زیادی مواجه نشوید ، با این حال اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط به کمپین خود فوکوس کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر نروید.ارتباط کلمات کلیدی :با توجه به موارد فوق ، اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر وزن دهی الزامی نيست، اما وزن اهميت را متناسب با آنچه در فصل6 مورد بحث قرار داديم به نمايش می گذارد.) اعتقاد به اينکه ولوو يا بی ام دابليو از عهده ارائه مزايای بالقوه بر می آيند اينگونه ثبت می شود: ارائه کامل امتياز 3 می گيرد، ارائه مناسب امتياز 1 و چنانچه تصور نشود از عهده ارائه مزيت بر بيايد امتياز صفر دريافت خواهد کرد.در رديف امتياز کل، ولوو 11 و بی ام دابليو 16 است. حال اين امتيازات چه معنايی دارند؟ براساس مدل انتظار-ارزش، مجموع حاصلضرب وزن اهميت در امتياز باور برای هر مزيت بالقوه، قدرت نسبی تلقی نسبت به ولوو و بی ام دابليو را نشان می دهد. آنچه که اين امتيازها به ما می گويند اين است که مردم علاقه مندی بيشتری نسبت به بی ام دابليو تا ولوو از خود نشان می دهند. چنانچه بدنبال دليل هستيد، تفاوت اصلی در نوع نگرش به ‘شيک بودن’ است.دو مورد از مهمترين مزيت ها (فراموش نکنيد اين يک مثال فرضی است) ‘ايمنی’ و ‘شيک بودن’ هستند. ولوو مطمئنا ايمنی دارد درحاليکه بی ام دابليو ايمنی مناسبی دارد. اما در خصوص ‘شيک بودن’، بی ام دابليو کاملا چنين مزيتی را ارائه می دهد درحاليکه ولوو به هيچ عنوان اينگونه اينکه چگونه تبليغات تبديلی موثر، تلقی برند مثبت ايجاد می کند و چگونه نظارت مستمر می تواند تاثير آن را اندازه گيری نمايد. اگر مدير برند صرفا به يک مطالعه ‘اثربخشی’ تبليغات سنتی که تنها به احساس مردم از آنچه در پيام ‘گفته می شد’ تکيه می کرد، به احتمال زياد تبليغات شکست خورده تلقیمی گرديد. برای اطمينان از اعتبار احساسی اجرای موثر در پيوند دادن مزايای مورد نظر با برند در ذهن آدم ها، لازم بود يک اندازه گيری غير مستقيم، در طول زمان و از طريق چيزی مانند يک مطالعه نظارتی مستمر انجام پذيرد. ما می دانيم که برای استراتژی های اطلاعاتی تلقی برند به اطلاعات نياز داريم و اينکه برای تصميمات با درگيری بالا خريدار بالقوه بايد پيش از اقدام نهايی جهت خريد بوسيله تبليغات (و ديگر ارتباطات بازاريابی) متقاعد شده باشد. و نيل به اين تمايل به خريد برند زمان می برد چون احتمال کمی وجود دارد که شخص با ديدن اولين آگهی متقاعد شود. چنانچه مديران اين محصولات با درگيری بالا اجازه ندهند تبليغات در طیزمان بطور کامل مخاطبين هدف را برای اقدام موثر متقاعد سازد، ممکن است از برند مايوس شوند چون فروش به کُندی توسعه می يابد.يک

    وب سایت ملی دانلود


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 397

    [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 12:21 ] [ Lynda ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه